Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE W SKLEPIE KACIEJPRO SPORTSWEAR
W Kaciejpro Sportswear możesz zwrócić zamówienie w terminie 14 dni od jego otrzymania. Aby otrzymać zwrot pełnej zapłaconej kwoty produkt nie może być używany (produkt może zostać przymierzony, ale nie może nosić śladów użytkowania, być zniszczony lub wyprany). Pieniądze otrzymasz do 7 dni od przyjęcia przez nas zwrotu.
ABY UŁATWIĆ ZWROT / REKLAMACJĘ / WYMIANĘ TOWARU
Jeśli jesteś naszym klientem możesz dokonać zwrotu za pomocą formularza zwrotu towaru poniżej. Zdecyduj, który produkt lub towar chcesz zwrócić i postępuj zgodnie z instrukcjami. Proszę skorzystać z przycisku poniżej:
JAK DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPU W SKLEPIE KACIEJPRO?
JAK WYMIENIĆ PRODUKT?
Jeśli chcesz wymienić produkt, musisz go zwrócić (czyli odstąpić od umowy), a następnie złożyć nowe zamówienie (zawrzeć nową umowę na odległość). Jeżeli ceny zwracanego i kupowanego produktu, są różne a wybrałeś zwrot na saldo klienta, to poprosimy Cię o dopłacenie brakującej kwoty lub zwrócimy Ci nadpłatę.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby produkt wysyłany do Ciebie był pozbawiony jakichkolwiek wad oraz był w nienagannym stanie. Jeśli zdarzy się jednak, że otrzymasz wadliwy egzemplarz, poinformuj nas o tym jak najszybciej telefonicznie +48 725 64 74 15, wysyłając maila z opisem problemu na biuro@kaciejpro.pl
Skorzystaj z szybkiego formularza reklamacji online i kliknij przycisk poniżej. Wybierz produkt z zamówienia, który chcesz zareklamować i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Szczegółowe warunki zwrotów i reklamacji dostępne są w Regulaminie.